onsdag 16. mars 2011

Kosekroken

Dette har vært en lang dag, først praksis i seks timer, etterfulgt av en time styrketrening på overkroppen og en lett pilates time. Etter en kjapp dusj og litt middag var det rett på Jessheim for å handle litt småting til bilen. Endelig har jeg tid til å sette meg ned, spise litt mat og slappe helt av. Det er det beste med kvelden, lage noe god kveldsmat og sette på favorittserien på dvd, jeg trenger det for å koble av etter dagen.


Jeg har dilla på Frustrerte Fruer om dagen, begynte på sesong 1 for ikke så lenge siden.
Sesong 6 ligger klar i hylla, gleder meg til å begynne på den.

Kjøpte nytt sengetøy, herlig krepp og bittesmå beige og hvite ruter, liker det så godt.
Tok med noen nye puter også, de superfine med blomster på, 40% på Kid er ikke dumt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar