torsdag 24. mars 2011

Mitt mål

Det er viktig å ha noe å jobbe mot. Målet mitt med treningen er ikke nødvendigvis å bli så mye tynnere, jeg vil bare ha den kroppen jeg hadde i fjor sommer. I fjor sommer var kjolen på bildet nedenfor yndlingskjolen min, og den ble brukt flittig. I år får jeg den ikke på. Og det er kjempe trist. Jeg har trent 4-5 dager i uken i en måned nå, og i går fikk jeg den på! Det var en utrolig god følelse. Jeg skal innrømme at det ikke så helt bra ut, minnet mest om pølseskinn for å være helt ærlig. Men til sommeren skal den sitte perfekt igjen, det er jeg helt sikker på!

2 kommentarer:

  1. Ja, det er viktig å sette seg mål i livet!
    Det er ikke så viktig å være tynn, men å ha en kropp og vekt man trives med :) Det er viktig å kunne unne seg fristelser i blant, også ;)
    Kjolen var lekker, da! Og det er oppmuntrende når man ser det man jobber mot bærer frukter!
    Dette klarer du! Lykke til :-)

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  2. Lykke til med å passe kjolen:) Den var kjempe fin!

    Ønsker deg en super helg! Du har fått award inne hos meg:) klem!

    SvarSlett