torsdag 7. april 2011

Trening

Herregud, jeg har ingenting å dele om dagen, for jeg gjør ikke annet enn å jobbe, skrive oppgave og trene. Veldig interessant. Men snart er det påske! Og da håper jeg at jeg skal få litt mer inspirasjon. Siden sist har jeg meldt meg på et nytt løp, nemlig iForm løpet, 10km. Det gleder jeg meg til! Selv om 10km er 5km runden to ganger, og ingenting er kjedeligere enn å løpe samme runde TO ganger. Men det går vel fint det også, får jo masse gratis ting, blant annet en fancy, turkis t-skjorte, så dette blir bra. Meld dere på dere også? Ingenting er mer motiverende for trening enn å ha et mål. 


Nå har jeg jo meldt meg på halvBirken i september allerede, det går av stabelen den 17. Før det blir det iForm løpet med 10km den 18.juni, også leker jeg litt med tanken på å melde meg på KK mila som skal være den 15.oktober. Men skal tygge litt på den, ingen vits i å overdrive heller. Noen av dere som skal delta i noen løp i sommer? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar