tirsdag 22. februar 2011

Spa Wisdom

Jeg vil egentlig ikke at dette skal være en type blogg hvor det er masse skjønnhetstips og dill, mest fordi jeg ikke kan noe særlig om det, og mer fordi jeg ikke aner hva slags type blogg dette skal være. Men denne kremen her er bare helt fantastisk! Jeg har super sensitiv hud og klør av det aller meste som skal smøres på kroppen og lukte godt, i tillegg har jeg super tørr hud, og må derfor smøre meg ofte. Jeg fikk denne herlige lille krukken til jul, og tenkte at jeg i hvert fall måtte gi den et forsøk, jeg synes vanligvis at bodybutter fra Body Shop både lukter litt for mye og er litt for klissete, denne er derimot helt perfekt. Herlig konsistens, smelter inn i huden og man er klar for å kle på seg med en gang etterpå, man føler ikke at man må gå rundt og tørke en stund først. Og den lukter helt ubeskrivelig godt! Ikke altfor mye, bare en mild og god duft. Og det beste av alt er at jeg tåler den, jeg kan bruke den hver dag, og huden min har blitt både jevnere og sunnere nå som jeg har funnet en krem jeg kan bruke hver dag, og som jeg har lyst til å bruke hver dag, man blir litt lei de sterile tubene fra apoteket med hvit, fet krem som lukter sykehus... 

Min lille "hverdagshelt"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar