mandag 21. mars 2011

Fine helgen

Helgen begynte med at fineste gutten kom hjem på besøk, fredagen ble som vanlig tilbrakt i sofa kroken med taco og gullrekka på nrk, akkurat sånn jeg liker det. Lørdag var det noen timer på jobb i blåskjorta, før det bar avgårde på spillkveld med gode venner. Jeg var sjåfør, da trening stod på planen for søndagen.


Søndagen var et kapittel for seg, det var jo helt utrolig herlig vær i går! Det blåste tilogmed varmt, det var bare så deilig. Det ble 1,2 mil på ski i går, og jeg kunne lett gått enda lenger, det føltes i hvert fall sånn der og da, varmen fra sola gir meg så mye energi. 



Fantastisk fint vær!

1 kommentar:

  1. Åhh så flott! Nå fikk jeg lyst å gå på ski!:D Men her er ingen snø igjen..å det er jeg forsåvidt glad for..har ikke ski engang:p
    Klem:)

    SvarSlett