fredag 25. mars 2011


Jeg ble tildelt denne awarden av ElleMelle. Så da er det bare å kjøre på da.

Spørsmål 1: Hvorfor starta du å blogge?
Jeg startet vel å blogge for å motivere meg selv til å jobbe med treningen. Få dokumentert det på en måte. Pushet meg selv litt. Når jeg skriver om det må jeg jo gjennomføre også.

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Mye forskjellig egentlig. Noen blogger er venner og bekjente sine, andre er toppblogger.
for eksempel:
og mange andre jeg ikke orker ramse opp


Spørsmål 3: Favoritt makeup-merke?
Bruker renseserie fra Lancome og er veldig fornøyd med den. Sminke generelt sverger jeg til Dior og Id. minerals.

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
Har ikke noe favoritt klesmerke. Er veldig glad i Dovre når det kommer til superundertøy,
om det tells?

Spørsmål 5: Ditt "må-ha" makeup-produkt?
Mineralfoundation, solpudder og mascara.

Spørsmål 6: Favorittfarge?
Pastellfarger, beige, lyseblå og lyserosa.
På treningstøy liker jeg knallfarger som turkis, knallrosa og orange, det gir meg energi!

Spørsmål 7: Parfyme?
CLEAN Shower Fresh
CLEAN Fresh Laundry
  
Spørsmål 8: Favorittfilm?
Klarer ikke velge, er generelt veldig glad i britiske filmer.

Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Jeg vil helst besøke hele verden jeg.
Så klarer ikke velge ut ett spesifikt land.

Spørsmål 10: Fem ting du alltid har i vesken din?
Mobil, lommebok, håndkrem, leppepomade og Fishermans Friend.

Sender awarden videre til:



God helg alle sammen! Håper dere får en herlig helg med strålende vær!

1 kommentar:

  1. Naw takk!! :D <3 Skal prøve å få tatt den i løpet av uken :* Clean har kjempegode parfymer da :D

    SvarSlett